خرید جار پلاستیکی - جار پت

خرید جار پلاستیکی - جار پت

 

مفدار سایزهای ذکر شده در مشخصات جارهای تولید شده توسط راسا پلاستیک بر اساس حجم سیال آب می باشد

برای مثال جار استوانه ۴۵۰ سی سی گنجایش ۴۵۰ سی سی آب را داراست

جار استوانه یا جار مربع ۷۰۰ سی سی میتواند حجم ۷۰۰ سی سی آب را در خود جای دهد.

حال با توضیحات بالا مشتریان گرامی در نظر داشته باشند که محصولات مختلفی که بخواهند با جار پلاستیکی بسته بندی کنند ممکن است با حجم جار پلاستیکی ذکر شده در مشخصات محصول یکی نشوند

مثلا : ظرف جار ۳۵۰ سی سی میتواند ۵۰۰ سی سی یا نیم کیلو عسل را در خود بگنجاند

با توجه به مثال های ذکر شده قبل از خرید جار پلاستیکی نسبت به وزن مخصوص محصول خود اطلاع کامل کسب کنید و یا می توانید با دریافت نمونه جارهای تولیدی ما از وزن نهایی محصول خود بعد از بسته بندی آگاه شوید و با خیال راحت جار پلاستیکی مورد نیاز خود را خرید کنید.

تعداد جار پت بر اساس سایز در هر بسته متفاوت است که در مشخصات ظروف جار ذکر شده است درب های اضافه شده در محصول با رنگ شفاف عرضه می شود برای تغییر رنگ درب و استعلام رنگ های موجود با پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.

ارسال ظروف جار خریداری شده توسط مشتریان بعد ار ثبت سفارش و پرداخت در روزهای عادی و ساعت کاری در همان روز و در روزهای تعطیل و ساعت غیر کاری در فردای آن روز ارسال می شود.

ارسال جار پلاستیکی به سراسر ایران امکان پذیر است برای شهرستان ها توسط باربری و تیپاکس، برای تهران وحومه تیپاکس و پیک هایی نظیر اسنپ و تپسی.

برای راهنمایی بهتر مشتریان روند تولید جار پلاستیکی و درب آن دو موضوع جدا از هم می باشد در صورت نیاز به درب جار حتما ما رو مطلع بسازید و در صورت خرید اینترنتی ظروف جار ثبت سفارش خود را با درب انجام دهید.

برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه خرید جار پلاستیکی می توانید ار طریق درگاه سایت و یا واریز به حساب با دریافت شماره کارت اقدام نمائید.

مشتریان گرامی که قصد خرید حضوری ظروف جار را دارند قبل از مراجعه به کارخانه حتما هماهنگی لازم را به عمل بیاورند تا بتوانیم  فروش جار پلاستیکی و تحویل کالا به مشتری را در کوتاه ترین زمان به انجام برسانیم.

 

جار پلاستیکی استوانه ای                                                                            ظروف جار لوکس

جار پلاستیکی فانتزی                                                                                 تولید ظروف جار

تولیدی جار پلاستیکی                                                                                جار پلاستیکی عمده

جار پلاستیکی عسل                                                                                  ظروف جار

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر