شیلنگ سایز ۳/۴ اینچ - شلنگ نمره ۲.۵

شیلنگ سایز ۳/۴ اینچ - شلنگ نمره ۲.۵

 

استاندارد قطر داخلی سایز ۳/۴ اینچ برابر است با ۱۹ میلی متر و قطر خارجی آن برحسب نوع شلنگ و کارخانه تولید کننده متفاوت و متغیر است.

قطر خارجی شیلنگ نمره ۲.۵ می تواند بین ۲۳ تا ۲۷ میلی متر متغیر باشد که به نوع مواد مصرفی در ساخت شلنگ هم مربوط می شود.

شلنگ هایی که با مواد بازیافتی تولید می شوند با توجه به استحکام پایین مواد مصرفی ناچار به افزایش قطر شلنگ و در نهایت کیفیت پايین و وزن بالا شیلنگ می شود.

قطر خارجی شیلنگ شماره ۲.۵ راسا پلاستیک ۲۵ میلی متر می باشد. 

شما بر حسب نوع مصرف خود می توانید از شیلنگ های مقاوم با طول عمر بالا استفاده بکنید برای مثال اگر شلنگ را در محیط های باز استفاده می کنید و امکان جمع کردن شلنگ و انتقال آن به یک جای مسقف را ندارید بهتر است از شلنگ های راسا پلاستیک استفاده بکنید به دلیل اینکه شلنگ های راسا پلاستیک با استفاده از تکنولوژی روز و بهترین متریال تولید و عرضه به بازار می شوند و ما این اطمینان را به شما می دهیم که شیلنگ های راسا پلاستیک که در تست های انجام شده در نقاط مختلف آب و هوایی کشور، مقاومت خوبی در دمای منفی ۰ تا ۶۰+ درجه سانتیگراد از خود نشان داده اند و موفق شدیم با استفاده از مواد پتروشیمی کشور محصولی را تولید کنیم که استقامت خوبی را در مقابل یخ زدگی و تابش مستقیم نور آفتاب به نمایش بگذارد.

شلنگ سایز ۳/۴ اینچ را می توان برای اماکن شهری، منازل مسکونی، پارکینگ، استخر، باغ و باغچه استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که برای انتقال آب باید به لوله کشی آن محل هم توجه داشت برای مثال بهتر است که سایز شلنگ با سایز لوله  آب ورودی محل یکی باشد تا افت فشار آب در آن مکان نداشته باشید

از شلنگ های راسا پلاستیک میتوانید برای انتقال گاز و سیالات همچون آب، گازوئیل، نفت و ... استفاده کنید.

با توجه به مواد مقاوم و ضد سایش شلنگ های راسا پلاستیک و تست های انجام شده شلنگ ۳/۴ اینچ  راسا پلاستیک تحمل ۵ بار فشار را دارد که از آن می توان برای همه نوع پمپ آب از قبیل ( بشقابی، جتی، کف کش، شناور ) استفاده کرد.

محصولی که پیش روی شماست، شیلنگ راسا پلاستیک می باشد که شیلنگی مناسب برای آبیاری باغ و باغچه و مصارف خانگی است.این محصول از جنس لاستیک می باشد که باعث افزایش طول عمر و مقاومت بیشتر آن در برابر سرما و گرما می شود.

شیلنگ‌های لاستیکی معمولاً انعطاف پذیرتر، مقاومت بالاتر در برابر حرارت  و قابلیت استفاده در شرایط صنعتی سخت‌تر را دارند و مقاومت خوبی در برابر حلال‌های شیمیایی و اسیدها دارند. بنابراین، در صورت نیاز به مقاومت در برابر شرایط صنعتی سخت، شیلنگ‌های لاستیکی بهتر هستند، شیلنگ های لاستیکی تک جداره راسا پلاستیک قابل استفاده کسانی است که برای آبیاری به یک شیلنگ با کیفیت و با طول عمر بالا نیاز دارند، می تواند گزینه بسیار مناسب و ایده آلی باشد. ضمن اینکه این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشد.

 

قیمت شیلنگ ۵۰ متری یاسا                                                                   شیلنگ آب ۲.۵

قیمت شیلنگ آب ۳/۴ یاسا                                                                   شیلنگ نمره ۲.۵

قیمت شیلنگ آب ۲.۵                                                                           بهترین شلنگ آب     

قیمت شیلنگ آب ۳/۴                                                                          شلنگ آب درجه یک

 

 

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر